Mýty a nemýty - džihádysti hrají si

Europoslanec Tomáš Zdechovský věří na mýty o ekonomických migrantech. Svou "víru" podkládá vlastní zkušeností i solidní analýzou.

Asi před týdnem jsem tu uveřejnil článek "Ekonomičtí migranti jsou mýtus, džihádystičtí realita". Jak jsem byl upozorněn, článek neodpovídal pravidlům pro blogery a byl proto stažen z hlavní stránky blogu. Článek reagoval na výzkum britské univerzity v Middlesexu, který tvrdí, že z "empirických dat" zjistil, že 80% migrantů prchá před válkou a perzekucí a nejde tedy o tzv. ekonomické migranty. Porušení kodexu blogera, jak jsem byl informován, spočívalo v tom, že jsem v článku měl tvrdit, že výzkum lže, přičemž jsem svůj postoj nepodložil minimálně dvěma nezávislými zdroji. Protože se mezitím vyskytl takový zdroj, stojí za to se k věci vrátit. Poslanec Tomáš Zdechovský uveřejnil zde na blogu idnes článek: Nesmyslný mýtus o „mýtu ekonomických migrantů“ (http://zdechovsky.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=613872), v němž na základě vlastních zkušeností i dalších fundovaných informací tvrdí totéž, co jsem si dovolil tvrdit nepodloženě a nefundovaně.

Autor: Stanislav Cigánek | úterý 18.7.2017 23:04 | karma článku: 16,08 | přečteno: 503x
  • Další články autora

Stanislav Cigánek

Člověkem od početí

18.10.2019 v 20:00 | Karma: 13,06

Stanislav Cigánek

Zlatý věk českých dějin

5.10.2018 v 16:27 | Karma: 15,34
  • Počet článků 89
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 521x
Zabývám se katolickou apologetikou, osobností M. Jana Husa a českým reformním hnutím 14/15 st. Články na tato i jiná témata uveřejňuji např. na webu pravover.cz