Děkujeme za pochopení.
L75u14b35o28m96í15r 16V74í51t
1.Kor.13...
1. Bych jazyky lidskými mluvil i andělskými, a lásky kdybych neměl, učiněn jsem měd zvučící aneb zvonec znějící.
2. A bychť měl proroctví, a povědom byl všelikého tajemství i všelikého umění, a kdybych měl tak velikou víru, že bych hory přenášel, lásky pak kdybych neměl, nic nejsem.
3. A kdybych vynaložil na pokrmy všecken statek svůj, a bych vydal tělo své k spálení, a lásky bych neměl, nic mi to neprospívá.
4. Láska trpělivá jest, dobrotivá jest, láska nezávidí, láska není všetečná, nenadýmá se.
5. V nic neslušného se nevydává, nehledá svých věcí, nezpouzí se, neobmýšlí zlého.
6. Neraduje se z nepravosti, ale spolu raduje se pravdě.
7. Všecko snáší, všemu věří, všeho se naděje, všeho trpělivě čeká.
8. Láska nikdy nevypadá, ješto buď že proroctví jsou, ta přestanou, buď jazykové, ti utichnou, buď učení, to v nic přijde.
9. Z částky zajisté poznáváme, a z částky prorokujeme. 10. Ale jakž by přišlo dokonalé, tehdyť to, což jest z částky, vyhlazeno bude. 11. Dokudž jsem byl dítě, mluvil jsem jako dítě, myslil jsem jako dítě, smýšlel jsem jako dítě, ale když jsem muž, opustil jsem dětinské věci. 12. Nyní zajisté vidíme v zrcadle a skrze podobenství, ale tehdáž tváří v tvář. Nyní poznávám z částky, ale tehdy poznám, tak jakž i známostí obdařen budu. 13. Nyní pak zůstává víra, naděje, láska, to tré, ale největší z nich jestiť láska.
Z73u52z15a40n80a 48V82a26s66s
Biblia neučí o tom, že Mária nezomrela fyzickou smrťou. A tvrdiť,že žena zostáva pannou po viacerých pôrodoch je vyložená blbosť. RKC učí mnohé dogmy, ktoré v Biblii nie sú. Našťastie pre nás.
L49u18b56o68m95í41r 16V46í48t
Velice rád bych se poučil, kde je v Písmu svatém zmínka o nanebevzetí Marie. Než apoštolé mohli jít do světa a kázat ,tak Ježíš jim přikázal,aby neodcházeli z Jeruzaléma než budou zmocněni a pokřtěni Duchem svatým. Mezi nima byla též Marie, a musela být pokřtěna Duchem svatým, znovuzrozná jako každý jiný aby mohla přijít do nebe. Matka Boží.?? Tak kdo je otcem Boha??
Marie panna byla dívka, která žila čestný a čistý život, a kterou si Bůh vybral k narození Ježíše. No a Ř.K.C. z ní udělala Bohyni.Ona není všemohoucí, ani vševědoucí, tak jak by mohla slyšet motlidby lidí z celého světa? Je jenom jeden prostředník a to je Ježíš Kristus.
I TIMOTHY 2:5.....Jedenť jest zajisté Bůh, jeden také i prostředník Boží a lidský, člověk Ježíš Kristus.
Skut. S. Ap. 1 a 2 kapitola.
4. A shromáždiv je, přikázal jim, aby z Jeruzaléma neodcházeli, ale aby očekávali zaslíbení Otcova, o kterémž jste prý slyšeli ode mne.
5. Nebo Jan zajisté křtil vodou, ale vy pokřtěni budete Duchem svatým po nemnohých těchto dnech.
12. Tehdy navrátili se do Jeruzaléma, od hory, kteráž slove Olivetská, kteráž jest blízko od Jeruzaléma, vzdálí cesty jednoho dne sobotního. 13. A všedše, vstoupili do vrchního příbytku domu, kdež přebývali, i Petr i Jakub, i Jan a Ondřej, Filip a Tomáš, Bartoloměj a Matouš, Jakub Alfeův a Šimon Zelótes a Judas Jakubův. 14. Ti všickni trvali jednomyslně na modlitbě a pokorné prosbě s ženami a s Marií, matkou Ježíšovou, i s bratřími jeho. Zde je poslední záznam Marie v Písmu svatém.
S58t95a35n92i22s76l93a29v 63C82i33g27á11n98e25k
Pro pana Víta i Siamka:
1. Vy podejte důkaz, že Písmo je jediným zdrozem poznání Bohem zjevené pravdy (por. můj článek: http://stanislavciganek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=617667).
2. Maria je u Lk nazvána andělem "lacharitomene" milostí zcela naplněná, milost = Duch svatý, byla jím naplněna v den Letnic, ale tehdy to nebylo poprvé. Anděl jí zdraví oslovením milostiplná, byla plná Ducha sv. už před vtělením Krista. Tím je naznačeno i její neposkvrněné početí (že vždy byla bez hříchu), i když to není řečeno výslovně, koresponduje to se slovy Písma (já nepřijímám zásadu sola scriptura, protože tak bych nakonec popřel i Písmo, viz odkaz výše).
3. K slovům: "porodila svého prvorozeného syna": na prvorozeného syna se podle Mojžíše vztahovala speciální práva a povinnosti, musel být zasvěcen Hospodinu atd., tuto povinnost rodiče měli bez ohledu na to, zda po něm měli nějaké další dítě. Když tedy izraelská žena čekala své první dítě a narodil se jí syn, plynuly z toho pro ni speciální povinnosti, zároveň to pro každou ženu bylo i velkým vyznamenáním, že prvním dídětem byl syn, a proto se to výslovně vzpomíná.
4. Tělesně měla Maria jen jediné dítě - Ježíše. Duchovně má však i druhorozené syny a dcery. V J 19 římá Matce, ženo, hle tvůj syn, a toto slovo platí o učedníkovi, který stojí pod křížem. Jan v tu chvíli pod křížem zastupoval sbor dvanácti, protože ostatní utekli, a tím zároveň i celou církev. Nebyl by Ježíš směšný, kdyby z kříže řešil své osobní záležitosti!? On řešil věci spásy, týkajícíc se všeh jeho učedníků, proto, každému svému učedníku ukazuje na Marii a říká: "Hle, tvá matka".
5. O těchto druhorozených Bohorodičky v duchovním smyslu mluví Izajáš 66,7-19.
R77i96c96h25a64r11d 23S26i11e37m15k64o
Když už někoho kopirujete a citujete, aspoň si to zkontrolujte.
Cituji z článku: (Iz 7,10-14) vykládá sv. Jeroným tak, že podle času a větné stavby v hebrejštině je třeba to číst: "panna počíná, panna rodí a pannou zůstává". Také evangelista Lukáš naznačuje zázračný způsob Ježíšova narození, když říká: " A porodila svého prvorozeného syna, zavinula ho do plenek a položila ho do jeslí, protože pro ně nebylo místo v hospodě." (Lk 2,7).
Nejdříve "pannou zůstává" a vzápětí citujete Lukáše, "A porodila svého prvorozeného syna,"
Jestli byl Ježíš prvorozený, museli následovat další synové...
Stále věříte ř-k bludům a ani neumíte dobře číst...
Neznáte Písmo a bloudíte ve věcech, co píšou lidé...
R41i16c17h92a22r59d 66S57i78e25m79k40o
Čím dál tím víc se odchylujete od Písma. Buď dejte biblický důkaz nebo raději už nepublikujte své výmysly.
Z64d16e22n62ě22k 56B88á21r66t44a
I mezi křestany jsou fanatici,to je celkem normální...Jak vnímali Marii její součastníci?Pavel z Tarsu ji pokládal za tak bezvýznamnou,že se o ni nezmínil ani jediným slovem...
- Počet článků 89
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 521x